11 maj 2009 måndag

I morse vakna jag halv 6 :O kunde inte somna om hade så ont i benet :( sen vid halv 8 gick jag upp. Mamma och jag skulle ju till doktorn klockan 9, det gick väldigt bra där :) ska öka min dos till en tabbelt till så nu ska jag ta 2 tabbelet till frukosten, Sen under sommaren ska jag börja äta den andra medecinen med mot ADHD :) känns som om allt börjar bli bra i livet :) så otroligt bra, sen åkte jag ner på stan för att träffa min undebara bästa vän Jenny :) hon behövde skratta och vara glad. Sen träffa vi TessiPessi en snabbis :) undebart att se ditt ansikte att se att du kunde le min vän:) måste träffas någon dag och prata om allt så länge sen gummsan.
Jusst nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på musik Jocke är ute med Sikkan och dom, jag har ju vart hemma idag så mamma tyckte inte jag skulle gå ut och jag lider inte av det :) har faktist fortfarande ont i huvudet och seg i kropen :( hatar att va halv sjuk, och att man aldrig blir riktigt sjuk. I morgon ska jag till skolan och plugga lite gran annars vet jag inte vad jag ska göra. Ska nog mysa med min älskling :) det bästa jag vet!

 Lyckliga jag :).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0