8 mars 2009 söndag

Har inte orka skrivit blogg huvudet är bara helt av känns det som :( jag orkar ingenting känns det som men jag gör saker hela tiden endå och leendet är allt med! iallafall

i fredags så var jag med Lange och Wille sen åkte jag med Hanna och Fredrik :) vi hade himla roligt faktist :D det blir som en annan grej att vara med dom jag tänker inte så mycket så SKÖNT :). Aaa vi åkte runt i stan typ hela tiden :)

Lördag så åkte jag med mamma och örjan till stan på dagen vi kolla på bilar en massa faktist :P sen åkte vi och åt sen köpte mitt älskade godis :D och när jag ätit en hel del så var jag så otroligt mätt men iallafall sen så åkte jag till hanna och fredrik men fredrik åkte när jag kom ;P så hanna och jag satt och prata TACK för prat stunden min älskade :) otroligt skönt att prata med dig. Sen iallafall kom blom och fredrik vi kolla på tv ;P sen efter en timme typ så åkte vi och hämta fredriks kompis martin som skulle på fest han va där i 3 hela timar :P haha. Sen åkte vi nog mest runt och bara hade almänt tråkigt ;P men endå inte hihih. Ska ju då ochså säga att viktor gjorde inte bara ett litet sugmärke typ brövid mitt öga OCH jag ser för jävlig ut nu! Men han får igen :D det vill jag lova haha. Aa jag var hemma vid 3 typ men jag kunde inte sova så jag satte mid vid datan sen insåg jag att jag vart tvugen att försöka sova klockan var halv 6 ju :O men då somna jag

 ser för jävlig ut!

söndag jag vakna tidigt som fan halv 10 var jag vaken 4 timars söms inte bra inte bra! Men jag har en son för jävla mens värk :( det gör för jävligt ont faktist. kanske blir becka ikväll fårse

det var min helg!



Kommentarer
Daniel

jadå? ja va vell me me? :P

2009-03-08 @ 10:32:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0