2 mars 2009 måndag

jag är bara tvungen att berätta villken undebar vän jag har har :D

Jag har en undebar vän som ingen annan har :D hihi och jag vet att ni vill ha henne men det får ni inte :D hon är min! Alltid hjälper vi varandra :) när vi har det svårt så kan det bli att vi hör av oss  varenda dag för vi behöver stöd. Och ibland blir det att vi inte hörs och ses på en månad men för det är vi inte arga på varandra :). DU är en undebar vän och aldrig släpper jag taget om dig det ska du veta. Du bor i knivsta och jag björklunge men för det har vi en bra kontakt :D. Du är som en bästa vän / syster hihi. Glad att vi har lärt känna varandra så otroligt bra :) Och i sommar ska vi göra det till en son undebar sommar som vi aldrig vart med om :D JIPPPPI :D längtar redan (a).
Jag tycker om dig så mycket darliiiiiiing :)


Kommentarer
jennifer lind

oj oj oj , fina ord du skrivet vännen :)

är så grymt glad att jag har dig ! <3

skriver i min blogg nu ha :)

2009-03-02 @ 16:57:50
URL: http://jennniifeer.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0