11 mars 2009 onsdag

Har vart hos psykologen idag det var vell skönt att få prata av sig till någon som kan ge mig hjälp men jag tycker det inte hjälper mig. Jag vill må bra kunna skratta med alla andra ja som en normal människa gör, hoppas iallafall jag får en bra hjälp nu/snart. Jag har ju problem riktiga problem inte något som man bara säger och jag tycker det bara är jobbigt. Jag vet ju vad jag ska göra om jag inte får hjälp ju får se vad folk skulle säga dårå?
bästa låten jag hört tror ja, den enda jag lyssnar på faktist Volbeat - A Broken Man And The Dawn
iallafall jag sitter hos Tomas och Malin kusin på pgh hon är sjuk ;/ så sjuk jag har vart förkyld och ont i kropen usch :(, men ska snart till skolan mamma följer med som stöd tack. Men jag kommer nog inte vara där så länge som jag brukar för det kommer jag nog inte orka.

tack alla  undebara som hjälper mig med allt!
 malin, tomas och nisse


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0