10 mars 2009 tisdag

Idag har det vart folk här jo det var vell trevligt men jag tycker är jobbigt jag har ont i mit hjärta :( det gör verkligen ont. Men jag får försöka ta hjälp av psykologen jag träffar i morgon annars vet jag inte vad jag ska ta hjälp av. Om jag inte får någon hjälp i morgon så ja då kommer det verklige kännas som om det är bara rinner ut i sanden allting ju :(. Jag har ont över allt på mig ochså SUCK. jag bara klagar på mig men jag har inte tvinga någon att läsa det jag skriver, jag skriver för att skriva av mig jag orka inte ha allt innom mig. Jag hatar mig själv verkligen, att jag alltid har problem med mig själv verkligen allt eller så äre något som är fel på mig.
jag ser det svarta fram över bara! :'(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0