9 juni 2009 tisdag

Idag fick jag vara barnvakt åt lilla söta Moa :P eller jocke och jag. Men jag fick göra allt ;) Jocke bara sov och sov haha sen hjälper han mig när han vakna. Sen har jag städa överallt annars inget, duscha för en timme sen typ :P haha sen har jag baka bullar med min mamma :D hon fyller ju år i morgon, sen har vi baka en massa andra saker, men jag står för bullarna ;). Jocke är på gårn just nu jag orka inte följa med ditt så tråkigt där tycker jag :P. Och dessutom är vi med varandra varenda dag så man behöver inte vara med varandra precis hela tiden. Kan vara skönt att sakna varandra ibland faktist. Han bor ju hos mig så jag får ju se han varenda kväll och morgon :) då är jag nöjd faktist :) hihi. På dagarna är vi med varandra med i stort sett, men sen brukar han spela basket och det är så tråkigt :P så då är jag hemme och nu är han på gårn och det orka jag inte idag ;P. Nu kom kusin min ochså ;) så nu ska jag gå och prata med henne!

jag älskar min Joachim mest, hoppas jag kommer leva med han resten av mit liv verkligen, han gör mig så lycklig :) <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0