3 juni 2009 onsdag

Igår gjorde jag inte ett skit :P var hemma hela dagen bara, men Pg, Rikard, Kusin Malin och Niklas kom :) Riktigt trevligt om jag får säga mitt :D inte träffa dom på länge ju. Sen kom Hanna över med ;) och Sinnan, Jocke och Sinnan åkte till örke och spela poker hela natten.

Idag vakna jag tidigt som vanligt när jag sover själv, jag förstår inte. Har jag ingen brövid mig sover jag inte länge :s men har jag någon brövid mig sover jag fram till 11 12 det är helt sjukt faktist. Jocke kommer senare någon gång.
Det finns så mycket i mitt huvud som jag skulle kunna skriva om men jag vet inte om det skulle bli krig om jag skriver om något ..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0