17 juni 2009 onsdag

Jag är bara ledsen och besviken som bara den, jag förstår inte vad du har i huvudet? Jag verkar fan inte betyda något. Det gör ont inut i mig faktist jag känner i magen att det gör så jävla ont :( grinar nästan nu med det ryser bara. Är jag inte värd något i den hära väden? Är jag bara värd skit? Skit ska ha skit? Jag gör fan allt bra för allt och alla men vad får jag tillbaka? Jag tycker inte jag får något bra alls :(. Sen när jag säger att jag är ledsen eller något då blir jag dum förklarard för att jag säger att jag blir ledsen, det är någe stora fel på mig tänker jag då. Men inerst inne vet jag att det inte är någe fel på mig, men det gör ju så fruktansvärt ont i mig :'(. Eller äre menigen att jag ska leva själv inte ha några vänner eller kille eller familj?
Jag är glad att jag har alla jag har men ingen av dom verkar uppskata mig mer en att jag har det jag har och dom tar det och sen är jag inte värd någe mera?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0