11 juni 2009 torsdag

Jag vet jag skulle till psykologen idag, men mamma lämna inga pengar hemma och jag har inga och jag vart arg och ledsen på mig själv skulle vilja sitta i ett svart rum nu bara och ingen kan se mig, jag blir så besviken när jag planerar att göra något och så blir det inte så. Då vill jag bara försvinna långt här ifrån faktist jag kommer skämmas så fort jag ser någon idag för att jag har gjort fel :'(, min kusin ringde nyss och fråga om hon skulle skjusa in mig men det känndes bara skit det nu med, plus att hon skulle inte vara i stan förns vid halv 2 och jag ska vara där 1. Så nu är hela min dag totalt försörd verkligen, jag har ont överallt med men det får jag alltid när jag får ångest och blir besviken på mig själv inget ovanligt. Skulle helst vilja gråta blod nu fråga mig inte varför men det känns så. Jag gick ju upp i morse och så kommer jag ner och ser att mamma inte lämna pengar hemma, dan helvete skit tänkte jag nu är hela min dag totalt förstörd verkligen faaaaaan. Tog medecin och en tårt bit sen gick jag upp till datan börja kolla på en film men nej jag orkar inte kolla på film tänkte jag så jag gick in och börja lyssna på depp musik och skriver i bloggen tänkte jag. Skulle helst av allt vilja ringa mamma och grina men jag vet att dom har avslutnigs lunch för 9;orna idag så jag tänker inte ringa och förstöra det för henne. Jag ringer henne senare och kan grina då för henne. Fråga mig inte varför jag vill grina för mamma? Jag är så när jag vet att jag gjort fel :'(. Jag är arg och jätte ledsen på mig själv, nu ska jag gå ner och äta bullar! Juste har avslutnig idag med, men det känns skit det med har ingen lust med något alls idag, fan jävla kuk !!!
hej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0