11 juni 2009 torsdag

Jag är så jävla less på mig själv, som sakt alltid har jag förståt att det är någe fel på mig i huvudet och det är verkligen det. Fan vad jag är vädelös faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan, ibland vill jag bara försvinna när det blir skit i huvudet fan att det alltid ska vara något med mig. Jag hatar det verkligen. Känns som om jag alltid gör fel och åååå jag vet inte vad nu det är bara skit. Jag hade verkligen behöft prata av mig idag och fått hjälp med allt, faaaaaaaaan säger jag bara! Jag är arg och ledsen. Jocke är iriterad på mig för att jag är som jag är. Jag skulle kunna börja grina nu känns det som fan för mig verkligen usch. Ibland undrar jag varför just jag föddes till och blev dum i huvudet? och alla jävla problem som går. Har ju fått en till diagnos nu har jag fått reda på att jag har ADHD och ADD fan varför ska allt vara på mig? Känns som om jag skulle kunna göra vad som helst just nu det är bara för mycket i huvudet. Kasta sönder något eller slå i något riktigt hårt så jag får ont det skulle jag vilja göra. Men då vet jag att jag får skuldkännslor för det sen med så nej jag gör inget alls. Jag bara tänker tanken och ingenting ska jag göra, en att försöka lugna ner mig och inte ta åt mig så mycket av det jag gör fel, men det går inte det blir iallafall att jag gör det. Jag känner att mitt hjärta slår skit fort nu ochså jag fattar inte.
HEJ


Kommentarer
en med adhd

Hej Carro tycker du är en kämpe,Försök åå se fördelarna me att fått reda på va de är för "FEL"på dej;)Jag är 35 år å fick min diagnos adhd för 4 år sedan önskar så att jag fick den när ja va tonåring el yngre,åå de är ju så att de är Inge fel i skallen på oss,Att läsa din blogg är som de är ja som skrivit den fårn mitt eget huvud med dåliga o bra dagar ,ligga i sängen ena dagen ,gråtta den andra,o va super glad den tredje dagen,Tänk så här om du inte förstår hur ska då andra gör a de,Jag vet hur du känner o tycker ,KÄMPA PÅ,KRAM

2009-07-05 @ 00:45:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0