3 juli 2009 fredag

En bild från grönalund :)
En helt undebar dag vet inte varför jag är så glad men det är ju bra att jag är på bra humör :D fast inte solen är frame idag ;) lite skönt faktist iallafall enligt mig (a) :). Mamma är i stockholm med lite folk så min älskling och jag är ensama hemma :) ibland är det faktist skönt jag tycker det faktist :D. Så vi laga mat och så :) Jimmy åt här med :).
Jag måste få säga att jag är mycket starkare en jag vet förr :) jag tycker det är så otroligt skönt att jag inte har en massa depp dagar och sona saker :D. När jag tänker på dom dagarna kan jag nästan börja grina för jag kommer ihåg hur jobbigt det var, jag bad verkligen om hjälp men fick aldrig någon :@ sen efter ungefär 4 år så börja jag hota lite så fick jag hjälp och nu har jag fått medecin och hjälp :D det gör mig lycklig faktist. Sen har jag ju en undebar pojkvän som alltid ställer upp om det är något (a) värdens bästa kille har jag hitta verkligen! Aldrig kommer jag sluta älska han känns det som :) undebart att vara kär!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0