28 juli 2009 tisdag

Jocke jobbar sista dagen i morgon :) skönt tycker jag hihi då får jag mysa mera och träffa han mera :D.
Usch idag har jag en son huvudvärk att jag inte vet var jag ska ta vägen :( funderar på att gå och lägga mig och vila en stund sen dra över till syrran :) eller om jag skiter i att vila och drar över till syrran jag vet intehur jag ska göra humm. Ska iallafall ta en alvedon så kanske det lugnar sig lite hoppas på det bästa iallafall! Ikväll vet jag inte vad jag ska göra riktigt känns som om det kommer bli rätt lungt om jag har ont i huvudet, brukar kunna bli så grinig med inte bra :/ men jag tror jag är på väg att bli förkyld eller sjuk det får vi se.


Ses sen bloggen !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0