20 juli 2009 måndag

Kärlek kan vell vara bra jobbigt ibland? Jo det måste vara det ibland ju så äre. Men jag är i alla fall värdens lyckligaste med min egna Joachim :) alltid ska det vara han och jag så äre bara.
Jag är v'rens segaste idag har inte klät på mig eller börjha städa eller tvätta :P det går inte bra för mig. Jocke jobbar idag igen och jag sa att jag skulle tvätta och städa och så idag :P men det går inte fort för mig haha. Ska duscha ochså men har sovit och legga framför tv:n :P haha jag är så jävla lat men det får man vara ibland ochså ;).
Jag mår sisådär :/ vet inte men känner mig så ensamen, det börjar kännas som om jag ska gå tillbaka till det gamal :( det vill jag inte. Så fort jag har mens så¨blir jag så otroligt depprimerad men jag ska nog få pms tabletter mot det hoppas jag får det :).

Nej nu måste jag städa :P jocke kommer vid 4 lova att allt skulle vara klart då ;) haha..

Jag älskar min Joachim mest av allt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0