16 juli 2009 torsdag

Igår var vi på furuvik ju :) det var super trevligt, men som sakt humöret rassa efter en stund det var bara ta något att dricka och äta så vart det bättre :). Det var ju så otroligt varmt man vart helt slut ju, men trevligt var det :). SMå barna vart nöjda och glada ;).
Min älskling har börja sommarjobba ju :) så igår när han kom hem så duscha han och åt satt vid datan en stund sen va klockan 9 och han går och lägger sig, men jag var lika trött jag så jag gick och la mig med efter en lång dag. Men kunde inte somna hade en son huvudvärk så jag vet inte vad och så var jag blek så jag fick lov och ta en alvedon efter en stund somna jag och vakna i morse med lite huvud värk men inte samma lika som igår kväll SKÖNT :).
idag ska jag till stan vad jag i enlitligen inte vill men är det måste ju ....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0