16 juli 2009 torsdag

Jag är på sont humör just nu har lingon vecka uscha mig.
Sitter här och sjunger och lyssnar på musik :) det är så härligt att sitta och sjunga ibland :). Jocke är ute och gör något han skiter i att svara när jag ringer :s men men. Han ska ju jobba i morgon med så jag tänkte vara snäll och påminna han om att han borde sova men inte det inte. Så jag skiter i om han inte orkar upp i morgon hans problem och inte mit :D det är skönt! Jag ska städa och göra fint i morgon hade jag tänkt :).
 
Hitta ett gamalt kort på min älskling och mig ;) ett år gamalt tror jag det är. Vi var ju som sakt bästa vänner innan vi vart tillsammans, jag trode aldrig att vi skulle bli tillsammans men jo det är vi nu och jag är värdens lyckligaste tjej :D. Jag hoppas det kommer hålla länge mellan Joachim och mig för han gör mig så lycklig och glad :). Jag älskar han så otroligt mycket ju :)


Kommentarer
jennifer lind

förut så trodde jag aldrig att ni skulle bli tillsammans men ni är sjukt söta ihop och jag är glad att ni är tillsammans!

Huvudsaken du mår bra caroline !

2009-07-19 @ 21:12:39
URL: http://jnflind.blogg.se/
Agnierszka

Tassar in o önskar dej en bra vecka som kommer

Käpa vidare,kram

2009-07-19 @ 23:51:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0