14 juli 2009 tisdag

Igår sov min älskling och jag hos hans syster :) vi hade det roligt :D.
Humöret går upp och ner för mig just nu :O det är ovanligt mycket vad jag kan vara skit glad sen rätt var det är så blir jag så jäklans arg :O jag förstår inte själv hur det kan vara så, men så länge jag inte mår dåligt över det så är det bra tycker jag :). I morgon börjar min älkskling sommar jobba med sin pappa så han ska åka dit och sova :O usch hatar att sova utan han verkligen. Föresten så tror jag inte att jag har nämnt att vi har trämande från järvsö borna :) det är trevligt men lite jobbigt i mellan åt.
I morgon ska jag och Jockes syster Anki åka till fyrevik med 2 små barn :) och min syster kanske skulle med och Moa såklart :) hoppas det blir roligt och trevligt.
SItter och väntar på att maten ska bli klar och min älskling ligger i soffan och spelar något spel på mobilen :P.


Kommentarer
Agnierszka

Hej Carro!Hoppas ni hade de roligt i Furuvik ,vi ska ditt nästa vecka,

HMMM vad de gäller ditt humör,så ska jag säga att jag är lika dan,Ena timmen glad o efter ett par timmar arg el sur,

Men har fått lära mej när de blir sådana tillfällen,

Tex jag vet att jag kan bli så när jag varit o handlat tex då är ja glad innan ja åker ditt,Men sedan när ja går i affären då är de som att allt går ur en,HMMM lätt för andra att förstå varför man har humör svängningar ,asg nej inte direkt när man knappt fattar de själv,

El mina tjejer är här på dagen funkar de bra ,men sedan efter ett par vakna timmar när dom är lediga tex då blir ja iriterad,

Men Jag vet vad de beror på nu å då är det lättare att kontrulera det även så säger jag till mina barn el vem de nu är ,Att nu är jag trött nu är skallen över fylld med prat el music ,tex.

Hoppas de är till någon tröst att vi är två i alla fall som har humörsvängningar hihi,

Kram KÄMPA PÅ DU ÄR DUKTIG ;)

2009-07-16 @ 00:04:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0