8 januari 2009 torsdag

Idag var jag i skolan i en timme sen drog jag hem var arg och allt möjligt så jag gick och la mig direkt. När jag valnar och kollar på klockan är den 13:00 och jag gick och la mig 09:00. Men syrran och jag muppa oss i natt kanske var därför :P somna as sent hahaha. Kommer bli samma sak idag säkert :P bara för att jag sov så länge.

Vänner?kärlek? ja jag vet inte vad längre, har get upp känns det som!

 GÖR MIG LYCKLIG !!!!!!!!!!!

-

Jag fråga hanna en fråga och frågan var ; Hanna aså när är sista april? Hon börja skratta och sa ja den sista april. Är man dum eller är man dum ? :P


Kommentarer
Jossan

Jag kommer alltid vara en vän. vad som än händer!

2009-01-08 @ 15:45:22
Anonym

haha , jag brukar också fråga det ;D

2009-01-08 @ 20:43:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0