6 januari 2009 tisdag

Godmorgon eller va fan man ska säga..
igår så gick jag och la mig och grina typ i en timme, sen kom malin och jessica dom skulle till Jessica och Andereas och då sa dom att jag inte fick vara hemma själv om jag bara grina. Så då åkte jag med ditt det var trevligt där. Men jag var ju fortfarande ledsen :/.
Och när jag vakna nyss känner jag hur jag bara vill krypa ner långt ner under täcket och aldrig mer öppna ögonen fyfan.

-

Jag är inte hungrig men samtidigt är jag det vad äre för fel på mig ???????????? Ibland hatar jag mig själv så jävla mycket, eller ja för det mesta gör jag det !!!!
Jag lyssnar på samma låt om och om igen normalt? NEJ !!!!

-

Jag sitter i min soffa en och har inte klätt på mig eller något :( har fan ingen ork. Jag kommer nog sitta här resten av min dag-kväll-natt har ju fan ingen lust att göra något. Jag vet inte vart jag ska ta vägen vill som sakt bara försvinna från allt. Jag vill vara lycklig varför äre alltid jag som ska vara den dära ledsna tjejen? Jag vill ju vara den glada och lyckliga men nej inte det inte.

-

Jag är dum och går på allt verkligen. Det måste få ett slut fakist det funkar inte att ha det såhär nu får det vara nog !! Ingen människa orkar ha det såhär faktist man blir bara sårad och ledsen :(.

´tillslut orkar man inte gråta längre.

-

Aldrig får jag nog att sluta skriva i min blogg.
Jag vill skriva så mycket men jag vågar inte! Får bara en massa skit då :(

 GÖR MIG SÅ LYCKLIG !!!!!!!!!

-

Jag sitter forfarande i min soffa tror snart jag rutnar bort har inte duscha eller någonting idag. Skulle ha städa på mitt rum ochså bädda rent i sängen men nej ingenting har jag gjort, bara suttita i min soffa, Kommer ju föfan dö i den hära soffan känns det som. Det ser förjävligt ut på mitt rum om jag ska vara allvarlig, skolan börjar på torsdag och min lärare har sluta undra hur dom löser det? HAHA dom är ju slut i huvudet alla på den hära skolan. Hoppas på att få byta skola eller någonting sont dära iallafall! Har iallafall inte gråtit något idag :) bra det.



Kommentarer
linnlandberg

Det är klart du inte får en massa skit! skit i dom säger jag bara! dom är dumma i huvudet i så fall, du får skriva hur mycket du vill och vad du vill! <3

2009-01-06 @ 17:01:18
URL: http://linnlandberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0