5 januari 2009 måndag

Klockan är då 00:00 och jag skiter i att önska mig något det funkar endå aldrig allt rassar nu igen! Jag fattar inte, varför lär jag mig aldrig? Jag kommer aldrig att förstå på mig själv. Gör illa sig själv ååå hatar mig när jag flippar ur :'( verkligen HATAR det.
Jag vet inte vad jag ska ta mig till när skolan börjar, jag kommer bara bli enu mera arg och ledsen då * suck * och ingen av mina vänner verkar förstå mig. Jag tror jag ska börja sitta hemma nu för tiden IGEN, ja jag blir less när folk inte tror mig cp-störda faktist! Jag ger upp nu igen men grejen är att ni kanske inte är mina äkta vänner? Ja, jag tror tamefan det är så .. Varför har jag aldrig tänkt den tanken. Jag orkar inte svara på komentarerna jag får i min blogg jag orkar vell snart inte svara i min telifon längre heller! Kanske ska börja gå och prata igen jag vet inte vad som är bäst för mig. Mamma är på krogen och har trevligt med sina vänner :) hon behöver det umgås med sina vänner och ha roligt, hon har ju bara varit hemma glad att mamma kan ha kul :). Ska nog prata ut med henne imorgon om jag behöver gå och prata nu igen eller hur vi ska göra med mig (?).

Jag vet inte ens va jag tänker längre, mitt huvud är tungt och ögonen svider .....................




--

jag orkar inte med det hära!



Kommentarer
linnlandberg

finns här, <3

2009-01-06 @ 01:35:48
URL: http://linnlandberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0