4 januari 2009 söndag

Idag hatar jag min blogg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag hade skrivit as mycket som vanligt men allt är borta .............. CP IDIOT FITTA KUK !

Jag är inte på ett bra humör idag vet inte varför. Jag känner för att deppa sönder mig idag faktist det är väldigt skönt ibland! Jag vill bort från allt jag vill dö jag vill mycket nu, men iätnligen vet jag inte vad jag vill :s allt är bara skit nu för tiden. Ljuger för mig och jag vet inte vad som händer med folk! Jag sitter hemma bäst så, annars får man skit för något men det får man om man sitter hemma med :s då får man skit för att man ALDRIG vill hitta på något. Så jävla less på folk faktist! Och kärlek är bara skit tycker jag, allt jag gör som har med kärlek att göra går bara skit hela tiden :@ :'(.Jag vill ha en Pappa som bryr sig om mig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Som fattar hur jag mår som fattar att jag behöver både en mamma och en pappa men nej inte gör idiot pappa det inte :'( !
Jag vill vara lycklig och glad :'(

--

Hur ska man ta det när en kille säger att han tycker om mig, men går och håller på med en annan? HJÄLP MIG! Han säger att jag ska lita på han, men hur ska jag kunna göra det när han säger som han gör? .. * suck *

--

Jag ligger i min soffa och sjunger och försöker få bort min ilska och allt! Jag är så jävla arg, ledsen, besviken jag vet inte vad, allt möjligt är jag !!!
Sviken javisst det kan jag ju bara lova att jag är med.
ungefär såhär känner jag ; IKFENWIDKGRNDFEJNDMJVIHKNJDMJKLCBFE RJDKB RMKIJB RMHBVKJN !!
Musik är så jävla härligt att lyssna på ibland.

äkta? OÄKTA!

jag har förbanat tråkigt med, RING MIG!



Kommentarer
linnlandberg

jag vet hur det är att få skit för att man sitter hemma och ALDRIG vill göra något. men det folk inte fattar är att man kanske mår dåligt, faktiskt inte ORKAR göra nått, för man har ingen ork till något. men det kan folk tydligen inte fatta, att även fast man aldrig gör något kan man vara helt slut endå. fortsätt kämpa carro! du är så mycket bättre en dom som ger dig skit för saker!<3<3

2009-01-04 @ 20:20:55
URL: http://linnlandberg.blogg.se/
linnlandberg

jag vet hur det är att få skit för att man sitter hemma och ALDRIG vill göra något. men det folk inte fattar är att man kanske mår dåligt, faktiskt inte ORKAR göra nått, för man har ingen ork till något. men det kan folk tydligen inte fatta, att även fast man aldrig gör något kan man vara helt slut endå. fortsätt kämpa carro! du är så mycket bättre en dom som ger dig skit för saker!<3<3

2009-01-04 @ 20:21:51
URL: http://linnlandberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0