30 januari 2009 fredag

Jag kommer nog alltid att minnas dig som de VI hade och fan inte något mer det kan jag lova! För jag har en undebar kille nu :).
-

Jag bloggar aldrig längre typ ;P vet inte varför eller jo det vet jag vell, för jag vet inte längre vad jag ska skriva i bloggen? :P haha. Alla skriver för att få kommetntarer jag skriver för att få ur mig visa saker men för till felet känns det som om jag inte har något att må dåligt över :) RIKIGT SKÖNT om jag ska vara ärlig !! Men rätt som det är kommer jag må skit dåligt igen :/ fattar inte att jag är så det är så jävlans drygt verkligen!

Ihelgen vad ska alla göra då? :)
Jag ska iallafall inte göra något tror ja :) ska på bio med mamma på lördag annars ingetintg :)
kanske blir att träffa älsklingen ? :) Vem vet ..
Eller träffa bästavän? Inte gjort det på ett bra dag nu :( saknar dig.


-


 jag saknar dig gullungen! <3
 Jag saknar er otroligt mycket :( <3

 jag saknar dig allra bästavän !!!!! <3

--

Så fort man är glad i den hära jävla familjen får man ju skit :@ JÄVLA FITTOR! Jag ska vell bara vara den dära tysta tjejen då, men kom fan inte och klaga på att jag är deppig eller något dårå era FITTOR !! Har legga i soffan hela dagen riktigt skönt :D men sen kom mamma hem och hon börja med maten sen kom jessica ner och då vart det är jävla liv:@ kan du vara tyst. Vad äre med dig? Då säger jag att jag är glad icg blir skit arg och skriker bara fittor och att dom ska sluta glo på mig och gick in på mit stökiga älskade rum ;D och drar i gång musik :D häääääääääärlig.



-

Nu kom mamma in och sa maten är klar och så sänker du din musik och jag svara ; gå stäng dörren !!!!!! :D

-

JAG HATAR MIG SJÄLV!



Kommentarer
jennytuvesson

jag saknar dig också , vi ses aldeles för sllan!! ;( <333

2009-01-30 @ 12:25:04
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/
linnlandberg

Hata INTE dig själv , du värkar hur underbar som helst mot allt och alla!<3

2009-01-30 @ 20:15:41
URL: http://linnlandberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0