20 januari 2009 tisdag

Gormogron, jag förstår inte vad det är för fel på mig ;P när jag vaknar är jag as trött jämt men jag drömer as mycket nu för tiden det kanske är det?
Undra vad man ska göra idag då? bara blogga? :P haha
Har inget att blogga om heller ;P hahahaha
Jo en sak wille måste klara traktorkortet idag :D lycka till!
men han klara det inte :/ men på FREDAG då jävlar ! :D
-

Det finns så mycket i mitt huvudet i äntligen, men vet inte hur jag ska skriva allt :/ lite jobbigt då kanske..
Jag fattar inte hur folk tänker men det är ingen ide att jag försöker förstå mig på folket nu för tiden det blir endå bara fel ju!

eller den ? SKA JAG KÖPA DEN ?

-

Har inte gjort ett skit idag har haft en sån jävla huvud värk idag :( har verkligen inte orka gjort något idag jag hoppas på att jag inte kommer bli sjuk bara, Vi hoppas på det bästa iallafall :). Blir skola imorgon och köpa ny mobil telifon JIPPPI :D äntligen har längta så mycket.


Kommentarer
Mathilda Kusin

hej girl. jag saknar dig!! ja tycker du ska köpa den andra mobilen =) jag tror den e bättre.

2009-01-20 @ 18:35:40
Jonna

Den högst upp är bäst, har den själv och är as nöjd :D

Knapparna är as nice och bra ljud och kamera :)

2009-01-22 @ 14:08:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0