18 januari 2009 söndag

Igår hade jag faktist en roligt kväll :D träffa en massa kompisar som jag inte träffa på ett bra jäkla tag ;) haha. Men det var trevligt kan jag lova er. Prata en massa minnen med några och någon var ledsen och någon var dum :@ och jag vart arg nu ska jag seta ett stopp på det hära innan det går för långt jag blir bara enu argare. Jag förstår inte haha ;P ja ni måste lära er att bete er faktist :) man kan inte vara sådär osäker på sig själv hur ska det sluta för er flickor? Inte bra. Börja bete er innan det slutar riktigt illa! Och du är värd någon MYCKET bättre det ska du veta säger jag det till dig så är jag ju dum i huvudet men men, det kommer nog fram från någon annan ochså snart.
Varför tror dom att man skiter i en kompis som man vart kompisn med i 11år? Man måste vell få prata med den människan eller hur?JA! Idioter på er som säger att man inte kan det, men juste det har ju till sin orsak jag är ju så störd men det som ni tycker är att ;) Jag är en snygg tjej som kan få en vacker kille :) och är trevlig mott folk, menans ni är rädda och går och setter er i ett hörn och ser ut sen går man och grinar HAHAHAHHAHA! Börja bete er förfan omogna flickor!
Ska bara säga en sak ! MAN KÖR INTE NÄR MAN DRUCKIGT !!!!!!!!!!!!!!!!!!
EN SAK TILL JAG TRÄFFFA MIN SAKNADE JENNY :D:D:D <3

Jag hade iallafall en otroligt roligt och bra kväll :D tack alla som gjorde det till en undebart bra kväll! <3



Jag mår faktist bra :)

--

saknar älsklingen!

-

Jag blir bara så less jag hjälper och hjälper folk hela tiden men vad får jag tillbaka? INTE ETT SKIT!!!!!!!! Ååå hatar det ska nog aldrig mera hjälpa en människa får ju bara skit för det verkar det som. Inte kan jag lita på någon längre iallafall inte när det är med kompisar att göra som jag brukar säga till min kusin Malin bara mina hjärtan kan jag lita på och det menas med att det är familj/släkten + min älskade Viktor :) bara ni för mig! Jag klarar mig mer hjärtana mina :D:D jag älskar dom mest av allt i värden faktist.

Jag gör fel fel fel fel fel fel fel fel fel hela jävla tiden jag orkar inte med det! Jag mår kanske bättre och bara sitta hemma och vara för mig själv ja det ser nog tamefan ut så nu! Jag blir ju tamefan inte bättre av det hära och man blir ju inte mera sugen på att umgås med kompisar när folk gör som dom gör mott mig. Jag ställer kanske upp för mycket för folk? Eller vad äre jag gör som är så jävla fel? Om jag fick välja skulle jag vilja ha dig för mig själv bara verkligen bara för mig själv men jag vet att det inte funkar inte så jag vet det, det är något jag får dröma och tänka på bara så äre här i livet. Ibland kommer dom dära idiotiska tankana i huvudet :@ och det hatar jag tamefan :'(. Jag vill bara få bort dom fort så inehelvete då! Kärlek ja ni människor det är jobbigt ibland verkligen..

-

Aså jag förstår inte jag har inte tvinga någon att läsa min blogg så varför kommetera duma kommetarer? :s sluta bara upp med det TACK ! Ja visst kanske jag är egotripad men om du nu visste hur mitt liv varit/är men det börjar ju då bli bättre nu :) men jag fattar bara inte hur folk orkar haha!
Min älskade Viktor har vart här och ätit chips och dip med mig :D mums så gott säger jag bara, men sen så glömde vi bort att det stog kvar på bort så när mamma kom så var all dip slut ;P ojdå tänkte jag min hund har visst ätit upp den ;P var typ halva kvar hahah :P det var roligt tycker jag! Sen har Viktor och jag bara haft det mysigt ikväll :) han åkte hem för en stund sen :( jag älskar min viktor!
Kan folk bara låta mig och Viktor få ha det bra tillsammans utan att någon förstör för oss :)..



Kommentarer
Josefinholmgren

Du är skit arg på mig nu säkert efter bara typ 5 minuter men som vanligt har jag gjort fel säkert..

Men som jag sa igår kommer alltid älska dig vad som än händer.

2009-01-18 @ 17:59:37
Anonym

de var skit kul att träffa dig igår , har saknat dig med! vi måste ses någon mer dag och hitta på något ! <3 :D mig kan du lita på de lovar jag , jag håller saker för mig själv . jag tror på dig och finns alltid och ställer upp ! som vi sa förr ; jenny & Carro genom allt , <3 jag finns här dag som natt .



sen vet jag inte vad som hände igår ? men de verkar lite löjligt , du får berätta lite sen <3

ha en bra dag min sköna böna :)<3

2009-01-18 @ 19:09:48
jennytuvesson

inlägget är från mig åvanför !

2009-01-18 @ 19:10:45
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0