17 januari 2009 lördag

Vart på dop idag :) trevligt att träffa släkten :D alltid lika roligt faktist, jag älskar min släkt!
Men ikväll vet jag inte vad jag ska göra humm, alla ska på fest ikväll det skulle vara trevligt att åka på fest ju ;D men får se hur kvällen blir då..

Jag är less på hur jag mår verkligen LESS om jag ska vara ärlig hatar det åååå, jag vill ha riktig hjälp faktist måste fixa det i veckan ett MÅSTE !! Jag har nog släppt dig nu riktigt skönt :D när jag ser dig äre inge jobbigt längre riktigt jäklans skönt om jag ska vara ärlig, visst kommer jag alltid ha undebara minnen med dig men inte det dära speciella som jag haft undebart att jag har släppt det (a) :D. Jag trode aldrig att jag skulle kunna släppa det om jag ska vara ärlig men när jag såg dig så vare som att jag såg vem som helst :D:D:D. Jag vart över lycklig faktist.. Alltid kommer du ha en speciell plats i mitt hjärta och du vet ju vad jag tycker om dig annars med, behöver inte skriva det här ju! Kärleken kommer och kärleken gick i mellan oss! Men det är sont man måste lära sig här i livet ..

Och på att prata om ingenting så vill jag bara säga att jag är en snyggaste i värden :D haha.


---

Är jag full, är jag något att skämas över? Eller vad äre för fel på mig? Varför vill ingen umgås med mig VAFAN ÄRE FÖR FEL PÅ MIG? Kan någon bara förklara det för mig NU!!! Jag blir ju faktist tokig på det hära, hur folk beter sig mott mig jag försöker ta kontakt med folk men får bara skit ju ;(. Säg vad det är för fel på mig? Eller äre dom andra det är fel på? Jag fattar ingenting längre känns det som :/.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0