16 januari 2009 fredag

I natt hjälpte jag min älskade vän Jenny som jag inte har prata med på jätte länge men hon fråga mig om hjälp och det är såklart jag ställer upp :) så jag satt uppe till 2 i natt och prata med henne på msn. Jag hoppas allt ornar upp sig för dig gumman annars vet du att jag alltid finns för dig.
Och sen i morse ringde min älskade Morfar och sa att han och en kompis kommer ut till oss vid halv 11 * suck * så det bar vara för mig och gå upp vid 10. Det är någe fel i vårat hus därför ska han och en kompis till han komma och kolla på det!
Undra vad man ska göra idag då? Humm, har inget planerat blir nog som vanligt ligga hemma och kolla in i tv;n eller datan ;P hahha. Hade ju vella träffa älsklingen men aja! Hade tänkt ta lite fina kort idag (:




Kommentarer
jennytuvesson

tack gumman , ses nån dag kanske ? <3

2009-01-17 @ 15:51:30
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0