28 februari 2009 lördag

Jag vet att jag inte har skrivit blogg men jag orkar verkligen inte, har för mycket i huvudet!
Jag skulle verkligen kunna skriva hur mycket som helst om så mycket men jag vet inte om jag orkar säga det till alla som läser min blogg.

En kille säger att han är kär i mig der förstår jag, men sen så ska han ha STEN koll på mig och då menar jag STENKOLL man får knappt prata med sina kompisar aså kill kompisar :s. När jag gör det blir det ett jävla liv verkligen, Sen får man höra från dig att du säger att jag är tönt och grejer :( hur kul är det? Inte ett dug. Så nu är jag besviken och ledsen!


Ikväll vad händer då?


Kommentarer
Anonym

e det där menat till mig eller? :(

2009-02-28 @ 15:58:42
caroline bloggaren

vem är du som skrivit det dära?

2009-03-01 @ 15:50:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0