22 februari 2009 söndag

Igår så var jag med Lange, Danne, Wille och Rikad :) Vi åkte till Hansson skulle festa och ha kul, men vi åkte där ifån efter en halv timnme / timme. Då stack vi in till stan skulle vi men stanna vid någon mack :P jag hopp in i Robin bil men satt i Farings knä ;) haha vi röjde ju :D. Jag var ju om sakt iriterad och arg nämner inga namn faktist. Men vi åkte runt och röjde i stan nej det gjorde vi inte :( Så jag hoppa över till Faring och dom sen kom wille och rikard med :P haha. Inge drag i den bilen vi åkte i ju men en fixa vi röj :D :D :D :D :D. Sen skulle vi hämta Mamma och Carina på krogen :P haha men det tog en timme för dom att komma ut :P sen vare dags igen mamma skrek och gorma :P haha jag tvinga oss till max :D. Och taneterna tyckte det var gott det med! :D riktigt snygga tycker jag dom är på bilden ;). Sen åkte vi mot björklinge träffa niklas, anton och dom :) HAHAH. Sen så åkte vi hem ;P klockan var 4a ;) wille mamma och jag in och röjer hemma haha. Idag var ingen pig :P men detblir beck ikväll iallafall :D.



Kommentarer
jennytuvesson

sv ; tack

2009-02-23 @ 13:01:16
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0