20 februari 2009 fredag

Igår så var jag hemma hela dagen Jenny kom till mig ochså :) vi hade tråkigt ;P sen åkte hon hem, jag satt vid datan och hade tråkigt. Sen kom Danne,Lange,Rikad och Pg jag var arg och bara almänt dryg haha sen skulle dom åka och Lange tjata om att jag skulle åka med så aa okej jag gjorde det. Åkte upp till affären köpe godis sen åkte vi och bara härja eller DOM inte jag. Sen åkte vi upp till affären där Anton var :) och Marcus jag hoppa över till Antons bil då dom åker med mina skor Lange och dom :@:@ och jag blir arg. Men tänkte endå dom kommer tillbaka vi vänta men dom kom aldrig jag skicka sms till Danne vart är ni? Dom svarar storvreta, men mina skor då? :s dom tyckte det var skit kul typ? Jag var enu argare :@ men Anton var gullig så vi åkte hem till mig och hämta ett par andra skor :). Sen Åkte vi bara runt, sen vart Marcus törstig så vi drog till stan dom köpte cola sen drog vi hem till Anton och kolla på film. Och en vis person vart svartsjuk tror jag? Haha det var ju faktis kul tyckte dom andra med ;) haha. Sen drog vi ut vid 11 typ ci åkte mot Björklinge Jocke och Robin var hos Jockes syster och spela getar hero och trumer så vi drog dit. Jag och Marcus sa till vid halv 2 att vi ville åka hem men Anton ville inte ;P så jag var hemma vid halv 3 kvart i 3 i natt :s. Jag skulle upp vid halv 8 jag var jätte trött i morse då Antons fel ;) skoja bara!

-


Vakna i morse kändes som om jag bara sovit en timme ungefär (?) haha. Men det var bara gå upp jag skulle ju till tandläkaren suck* Sen så åkte jag till mammas jobb och satt och vänta på att Mormor och Morfar skulle komma och hämta mig så jag kom hem innan 3. Ja och nu sitter jag här :) Fick ochså pengar av Mormor och Morfar :D gulliga dom. Ikväll ska jag nog bara va hemma och tare lungt :) ( men det slutar säkert med att man är på en fes haha. så äre det oftast med mig ) . Viktor har ochså påståt att han ska komma till mig få se om han gör det eller inte :P haha. Och nej gott folk vi är inte tillsammans vi är bara bästa kompisar :) men ni får ju alltid tro att vi är tillsammans ;) hahaha..


 Snygging jag :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0