17 februari 2009 tisdag

Det finns folk som verkligen älskar att göra mig ledsen / arg. Jag förstår liksom inte hur man tänker då? Jag hatar ha den hära känslan i magen :'( det gör ont i magen så ont att man bara vill spy någon som haft så någon gång? Usch säger jag bara jag hatar det så otroligt mycket. Jag va hungrig sen när jag såg det där och fick känslan så vart jag inte ett dug hungrig :(. Jag vet inte vart jag ska ta vägen när jag känner såhär fyfan jag vill bara försvinna för alltid när jag får känslan. Jag vill ha folk som gör så jag mår bra och inte dåligt! Eller äre mig det är fel på kanske? Ibland börjar jag undra om det är mig det är stora fel på för att jag alltid blir så arg och sårad! Men jag tänker inte nämna någe namn här!
FITT BARN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0