15 februari 2009 söndag


Jag saknar det mesta som var förra sommaren, det var en helt undebar sommar verkligen
allt var perfekt inte ofta jag säger att det är perfekt men förra sommaren var de verkligen så. Jag saknar allt skratt vi delade och all glädje. Hoppas sommaren 09 bjuder på lika mycket glädje som sommaren 08 HOPPAS verkligen. Inget får gå snett jag hoppas verkligen på det bästa nu :)! Värme, brun ja jag vet inte vad :D allt är undebart på sommaren verkligen. Hoppas det är många som vill göra saker i sommar :D jag är grymt sugen på att hitta på mycket i sommar :D .. Caroline älskar sommaren verkligen! :) Man blir lyckig av sommaren vet inte varför men det känns så bara.


Den älskade hunden var med förra sommaren överallt nästan :P Ja som sakt jag och Joacim var ju tillsammans då så då var den lilla vännen med oss :) haha. Finns ju en massa minnen från sommaren 2008 och hoppas det blir lika mycket sommaren 2009 :D.



Kommentarer
Daniel Andersson

somaren 09 ska bli guld :D måste blir det, längtar som fan till sommaren :) <3

2009-02-15 @ 13:11:06
karro

hahah där var ju jag på bild (;

2009-02-16 @ 16:28:04
caroline bloggare

Självklart ;)

2009-02-16 @ 18:56:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0