14 februari 2009 lördag

Jag vet inte vad jag ställt till med :( men jag får inte ta åt mig för jag har inte gjort någe fel. Det är bara NI som gjrot det så kom inte och säg att jag är FEG !!
-

Vänner och bästavänner? Ja ni, folk säger att jag är deras bästa vän men skiter i mig när det är med någon annan(?) Ska man ta det som en bästa vän? Nej det tycker jag ju då verkligen inte. Jag förstår inte hur folk tänker längre nej jag skiter it snart ochså. Jag lever vell i min egna lilla värd som vanligt? Det värkar som det går bäst då? Tänk så skönt det skulle vara att flytta ifrån björklinge bara skita i alla här. För jag verkar inte vara någe värdefull här endå? Jag vet nu är jag nego igen, men det är så man blir när folk skiter i en faktist fyfan!

nära & kära!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0