4 december 2009 fredag [ adhd ]

Nu ska jag ska livet om hur en dag ser ut för mig och lite så, jag har gått med i en grupp på facbook med sona som har adhd och mera problem och då tänker jag skriva lite.

måndag-tisdag-onsdag
Jag vaknar vid halv 8 8 går upp kollar på vakna med de voic när det slutar vid 9 tar jag något att äter och tar min medecin. Sen sitter jag vid datan och kollar lite sen brukar jag gå ut med min hund, sen är jag bara hemma om jag inte är med min syster och hennes barn. Ibland håller jag med på med scrapbooking, klär på mig vid 10 11 brukar jag göra. Sen kommer min pojkvän hem och sen mamma vi äter midag kollar på tv pratar jag sitter vid datan, så ser dom dagarna ut just nu.
Jag ska i gentligen ha praktik dom dagarna med det funkar inte för mig alls :( vi vet inte riktigt vad det är som gör att jag inte klarar det. Så vi håller på och gör utrednigar.

torsdag-fredag
jag går i skolan från halv 9 till kvart i 12
jag går till min buss och åker hem, går ut med min hund när jag kommer hem tar något och äter seen sitter jag vid datan. Ibland åker jag till min psykolog på torsdagar, min pojkvän kommer hem sen mamma, vi äter midag kollar på tv eller hittar på något.

lördag - söndag
Det är rätt olika vad jag gör, men för det mesta är jag hemma. Jag har jätte svårt att lämna mitt hem utan mamma eller min pojkvän, något vi tränar på väldigt mycket just nu. Vi brukar ochså äta lite speciell mat dom dagarna med för att det är helg. Det gör väldigt mycket för mig vet inte varför men det är så bara.

jag bor med min mamma och min pojkvän har rn katt och en hund med, har nästan ingen kontakt med min pappa. Min syster flytta för ett tag sen med sin pojkvän och barn. Men vi står varandra väldigt nära endå det är riktigt skönt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0