28 december 2009 måndag

Jag har lugna ner mig lite nu, jag fick ett lustigt samtal så jag fick prata ut och grina ut med!
Sen prata jag med min älskling han är på väg hem nu han har jobba, skönt att få vara nära han och berätta vad som hänt han förstår mig och pussar och krmar mig då känner jag mig lugnare.
Sen skickar jag sms med min kusin Mathilda hon förstår mig ochså väldigt bra.
du är starkare en vad du tror, sa hon till mig!
Ja det stämmer faktist, men när man blir ledsen så bara rinner allt ut och det kommer ut mycket då. Jag har som sakt inte varit ledsen på länge så det  var faktist skönt att få gråta ut så mycket jag gjorde otroligt skönt!
Sen har jag skrivit av mig på min blogg här med, jag älskar min blogg verkligen!
Jag längtar tillbaka till skolan faktist det är så skönt att vara där, jag stänger av allt i huvudet när jag är där. Det är så undebart skönt, är jag hemma så kan jag inte göra det på samma sett!
Undra vad jag ska göra i morgon? Jag har inte en enda plan vad jag ska göra. Jag tror jag ska börja med en riktigt god frukost sen en varm dusch sen bara ta hand om mig själv, göra mig lite exstra fin! Fick tips att göra sont när jag är nere så ska testa om det funkar på mig, hoppas det verkligen!
Jag tycker det är skönt att gråta ibland riktigt skönt, men idag var det tunga tårar som kom faktist det var inte så skönt. Jag hållde på att bli galen ett tag tänkte bara springa allt jag kunnde och bara försvinna.
Tänkte ringa min psykolog i morgon fast hon jobbar nog inte, men att boka en tid tidigare en vad jag har tror jag behöver det väldigt mycket, för jag tänker inte bli såhära ledsen igen eller det kommer jag säkert bli men känner att jag måste få lite råd om saker och ting.


Mamma utan dig vore jag ingenting!
Joachim du är min solstråle som alltid finns och gör mig glad
jag älskar er, aldrig i helvete att jag kommer lämna er. Tveka aldrig på mig!


Kommentarer
jennytuvesson

Hejsan.

Gå gärna in på min blogg och läs inlägget "kniv i ryggen"



jag har skrivit av mig om saker som har hänt med vänner som har svikit totalt. Skulle uppskatta om jag fick en kommentar av dig om vad DU tycker.



God fortsättning!

2009-12-30 @ 15:09:38
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0