2 december 2009 onsdag

Igår så var jag i stan därför jag inte skrev i bloggen, åkte med malin, syster och moa :) trevligt att komma ut lite, ska till stan idag med fast med mamma och jocke :) jag åker buss till mammas jobb så åker vi och hämtar upp jocke så ska vi handla julklappar :).
Så härligt väder det är idag med då :) sol och jätte kalt ute det är undebart verkligen :D, ska gå ut och gå snart med Casper sen när jag kommer hem ta något att äta och fixa mig sen skriver jag säkert ett till inlkägg innan jag åker ska inte åka förns 2 ;).
Jag kan verkligen inte sova på kvällarna igår så klocka jag på klockan den var 2 ja heregud jag har kunna somna vid 9 annars, ska till psykologen i morgon får ta och fråga om råd hur jag ska göra, eller äre någon som läser min blogg som vet något råd till mig? :).

jag hatar att bråka med dig älskling, men ibland så blir jag bara så less på hur folk beter sig mott dig. Då blir jag arg på dig för att du ska vara så snäll.
Utan dig är jag inte hel, jag älskar dig hjärtat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0