4 augusti 2009 tisdag

Dagarna är inte dom bästa just nu :( mycket döden tankar nu ingen det är så grumt jobbigt men det är inte lika illa som det brukar vara medecinen hjälper jätte mycket det känner jag, men jag tror det är mycket med att jag ska börja skolan och att jag ska få ny medecin jag är så stressad. Sen blir det att jag känner mig dum som går under så mycket för det är syster,mamma och jocke som kommer få stötta upp mig nu när jag inte har min psykolog för tillfelet hon har semester men snart är hon tillbaka och jag är lyckligt glad då :D.
Jag har börja vart med jenny igen :) känns roligt faktist. Tänkte slänga upp en gamal bild på henne och mig ;)  ( haha )


Kommentarer
jennytuvesson

men herre gud , vilken bild >_< haha

2009-08-04 @ 15:37:32
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/
Terese

Fin blogg :)

Följa varandra på bloglovin?

2009-08-04 @ 16:35:19
URL: http://fantasidif.blogg.se/
Agnierszka

Hej Gumman ,Tråkigt att du inte känner dej pigg,

Hur går de tiderna me medicinen???

Tar du dom i tid ,,,

De kan säkert va de me skolan som stressar dej ,

Ja har haft en riktig skit period nu ett par dagar så vet hur du känner ,



men vi kämpar på kram

2009-08-04 @ 23:32:40
caroline ( bloggaren )

Ja, jag tror det är att jag är stressad in för skolan och med nya medecinen. Jo det går bra nu igen :) har ju min pojkvän och mamma som hjälpre mig varenda dag :). jag kämpar på.

kram på dig Agnierszka

2009-08-05 @ 20:29:53
URL: http://pluttenlilla.blogg.se/
Agnierszka

Hallå gumman roligt att du svara ;)

Den nya medicinen mot ADHD kommer du me all säkerhet må mycket bättre på,Jag gör de o vet fler me de,Vet fera som är i din ålder som fått den å tycker skolan är helt anorlunda nu mot innan medicinen,Så du va ine orolig för den.

Finns inge att ora sej för,



Kramar till dej från mej ;)

2009-08-05 @ 23:41:30
Anonym

Du kommer att fixa det här galant Carolin.

2009-08-08 @ 00:44:43
jennifer gräll

jag tror också du kommer fixa allting :)

2009-08-23 @ 18:02:13
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0