24 augusti 2009 måndag

Jag sitter i sängen och är sjuk :( mamma tror Jessica, Moa och jag har "svininflänsan" för alla vi är förkylda ont i öronen och halsen :P lite kul tycker jag faktist haha :P. Men det är inte kul att vara sjuk tyker jag :(. Jag ville faktist till skolan idag jag tycker ju det är roligt där :) det är så undebart att vara där :) dom förstår en så bra ju :). Jag är dunder förkyld med :O hatar det snoren bara rinner :( usch.
Jag kom på en sak i går vare 5 månader sen jag och Joachim vart tillsamamns :D jag tänker inte på dagarna liksom, allt är så bra mellan oss så man tänker inte på hur länge man vart tillsammans :) men en sak jag vet att jag skulle gå under utan Joachim :). Han är den bästa i värden :D fast vi bråkar om saker i bland så äre han som är den bästa :) man måste ju bråra ibland med tycker jag. Men det bästa är att det alltid blir så bra mellan oss :D.
Jocke har match idag med :) tror inte jag kan kolla :/ får se hur jag mår, annars får vi hoppas dom vinner :D :D skulle vara roligt att se endå :).
Jessica och Moa kommer snart till mig dom är ju endå ochså sjuka så :P. Jag ska snart hålla på med scrapbook lite, ska kanske på en messa i Lindköping den 5 - 6 september men Jocke mamma jag örjan åker dit på fredagen och bor på hotel en helg då :D. Hoppas vi kommer göra det och hoppas man är frisk :).

 23 / 4 - 2009 bästa dagen ! <3 jag älskar dig


Kommentarer
Agnierszka

Jaha ja kryper in här o ger sjuklingen en kram o krya på dej ,

2009-08-24 @ 15:01:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0