23 augusti 2009 söndag

Jag börjar bli sjuk tror jag? Fyfan tycker inte om det. Är förkyld ont i halsen och kliar i hela gomen usch osch snorig med :(
Jag förstår inte vad vissa håller på med, sårar andra och försöra är det dom vill dom som gör så :( så jävla tråkigt måste jag säga. Man vill bara döda sona människor faktist. Jag är inte den bästa men jag förstör inte för andra iallafall!


Josefin du är stark och klarar det!


Min storasyster BÄST
Min mamma BÄST
Min pojkvän BÄST!

utan er ingen mig



Kommentarer
Agnierszka

Tråkigt att du på väg att bli sjuk,inge roligt men de är väl sådan tider nu när man kommer tillbaka till skolan o nya bassiler;(

Tråkigt att läsa att de är någon i omgivningen som bara förstör.Men de kommer de alltid finnas de bästa man kan göra är att inte lägga ner någon energi alls på sådant som bara tar,

Kramar

2009-08-24 @ 15:01:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0