8 april 2009 onsdag

19 dagar kvar och jag längtar tills den dagen kommer!
Idag känner jag mig glad vet inte varför det kan ju vara att jag träffa en efterlängtad person :D:D TOMMY :D han är bra go den killen, inte träffa han på en massa jävla månader :O :(. Men det var kul att träffa han :D han prata om en massa saker på den lilla stunden, vi bestämde att ses någon dag och prata och ha roligt :) och det gillar vi.
Idag skulle jag vara med Tessi :P men hon var tvugen att jobba för hennes mamma var sjuk ;P så hon kanske skulle komma ut sen senare får se hur det blir ;) annars vet jag inte vad jag ska göra sitta hemma och rutna bort.
Jag tycker folk ska vara glad att jag orkar med folk i mellan åt, men nej då blir dom sura när jag är ute och pratar och skrattar och har roligt :s orka med sont nej nej !! Jag hade iallafall kul igår kväll :) träffa en massa folk roligt tycker jag, det var så otroligt länge sen man va ute och träffa folk ju.
Caroline är ju en glad tjej som älskar att vara med en massa folk skratta ha roligt, men jag har ju mått som jag har ochså :( men nu har dom ÄNTLIGEN hitta flet jag måste medecineras. Med adhd medecin så om 19on dagar får jag medecinen, hoppas det kommer hjälpa och ta bort allt dåligt för mig. Och bli en " gamla vanliga caroline " som alltid är glad och skrattar röjer satan ;) haha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0