6 april 2009 måndag

Idag vakna jag , syrran kom in och sa att jag skulle följa med henne och kolla på en lägenhet :P& hon ska ha den med, jaja sa jag, vi var där sen ringde kusin malin vi gick upp yill affären och träffa henne och tomas sen köpte jag färg till håret :D BLONT!! Sen så gick vi ner till deras nya hus som sakt. Malin skulle övnisköra, men Danne och Pg kom ner dit och då åkte jag med dom ;) jag vissa vart Jessica & Tomas skulle flytta, sen så åkte vi hem till mig SOM VANLITG :P hihi. Sen åt jag sen drog vi till ikea och kolla lite :) åkte lite kundvagn och så ;) hihi. Pg & Danne fick sin korv med ;) haha. Sen åkte vi till gränby och kolla lite :) men jag hade inga pengar med ;( men hitta en massa saker jag ville ha MÅSTE HA PENGAR Ju !!!
-

ledsen&besviken


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0