5 april 2009 söndag

Hahaha, jag kan inte mer en skratta åt er ni är så jävla duma i huvudet verkligen DUMA I HUVUDET! Kommer till mig när ingen annan kan jag är ett andra hans vall fyfan :@. Jag trodde inte det om er men när man lärde känna er så fick man den skiten varför ska man alltid tro fel om personer? :( så jäklans tråkigt ju usch. Jag ville verkligen inte ha det såhär men ni säger att jag gjort att det är så hära men jag tror det är mera ni, jag har säkert gjort något men mest ni tror jag. Men skit samma jag orkar inte mera bry mig.

En ledsen caroline...



Kommentarer
Jennifer <3

Du ska inte vara ledsen caroline <3

Du kanske har de jätte jobbigt ?

De vet inte jag ngnting om men jag tycker du ska vara glad och inte vara ledsen , men förstår du de känns <3

Meen dom som är dumma behöver inte ha en fin tjej som dig! <3

2009-04-06 @ 12:11:03
Anonym

du kanske inte borde skriva "en ledsen caroline" när du ändå inte brydde dig? ;S

2009-04-08 @ 22:49:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0