4 april 2009 lördag

Igår vart det mys hemma hos Tessi de var verkligen hur mysigt som helst :D inte haft så kul med en tjej kompis så otroligt länge, myket skratt :D det gillar vi och vill ni veta en sak :D jag ska vara med den undebara tjej i dag med :D JIPPPI :D. Lange,Tessi och jag ska hitta på något roligt idag :) hoppas det blir mycket trevligt och mycket skratt hoppas jag på :).

Idag mår jag toppen :) vet inte varför men gör det iallafall, det sköna är att jag har en son undebara vän som förstår mig så bra Tessi heter hon :) glad att vi börja prata och blir bättre och bättre vänner :) :D DU ÄR UNDEBAR! Vi ska klaa oss igenom allt tillsammans sötnos <3 Ikväll blire lite kort på oss ;) då ska ni få se 2 riktigt snygga tjejer :D haha ..

nära och kära <3

Tessi den undebara :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0