15 april 2009 ONSDAG

Jag var verkligen helt säker på att jag skulle till psykologen igår jag kommer dit sen så säger dom nej du ska inte vara här idag ja ba jo det ska jag :s. Det står att du ska vara hära i morgon din psykolog är inte ens här idag jaha okej sa jag, sen så sa hon hoppas du kan komma i morgon. Mamma kom och hämta mig vi drog till donken :) sen hem jag sprang in för att kolla lappen det står 15 APRIL ONSDAG! Jag måste nog lära mig att ha kol på saker och ting :P haha. Så ja IDAG ska jag till min psykologen men men alla gör misstag.

Pg och Rikard kom hit igår kväll :).

Idag känner jag mig helt slut i kropen ögonen bara åker i gen :s varför är jag så trött? Jag tror jag behöver SOL mycket SOL men det kommer ingen sol idag :(. Sommar skulle vara härligt fakist.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0