27 oktober 2008 måndag

Jag älskar dig verkligen Viktor, du är den bästa för mig, jag vill vara med dig precis hela tiden. För när jag är med dig är allt som bäst jag mår som bäst det är sant. Och jag tänker inte på mina problem det som försvinner för du gör så jag inte tänker på det :). Jag är så jävla glad att det är vi igen :). Är bara lite rätt att förlora dig ibland :/ det vill jag tamefan aldrig mer vara med om. Jag skulle nog alrvarlligt gå under jorden om du lämna mig nu det är sant, du är den som stöttar mig som BÄST! Du har precis alltid funnits för mig fast vi vart ovänner har jag kunna ringt dig och pratar. Och du mig det känns så skönt att vi har varandra <3. För med varandra klarar vi precis allting. 

Men sen kommer vi till det dära med skolan aså jag vet inte men när jag kommer till skolan så blir det som om hummm. Jag bara tänker på allt dåligt det funkar inte bara, jag blir ledsen och arg och jag kan inte tänka :/ :(. Då kan jag inte jobba när jag blir så det funkar bra att jobba hemma men inte i skolan :I vad äre för fel på mig? Jag hoppas att det blir bättre efter mötet på onsdag aså nästa onsdag jag hoppas jag kommer få byta skolan :D eller byta skola helt till ekeby 2 :D. Jag är verkligen less på att må som jag gör. Men jag vet inte varför det inte blir bättre när jag har vart och prata hos min psykolog, jag har min mamma och prata med och en massa kompisar men ingenting blir bättre för det ÅÅÅÅÅ IDIOTISKA MIG VERKLIGEN !!!!!!!! Ibland bara hatar jag mig. 
Och det dära att jag blir så fucking jävla svartsjuk hatar jag med :'(

och vad jag gör nu för tiden är att vara med min älskling :) <3

nu pallar jag inte skriva mera.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0