25 oktober lördag

Skrev inte igår men det var uppesittakväll på gårn var där med Viktor :) och såklart massa andra. Det var trevligt, men viktor och jag drog hem vid 2 var så jävla trötta :P kolla på film när vi kom hem till han :). Ikväll ska vi vara hos mig Viktor, Karro, Hanna och kanske Hampus :) trevligt. Jag ska bjuda dom på mat (a) och mycket annat gott, hoppas det blir en mysig kväll :). Färga håret igår med :D det kommer kort på det ;) brunett nu vetu :D.

-

Jag är så jävla less på alla jävla fjortisar :@@@@@@@@@@@@@@@ kan dom inte bara väx upp någon gång?..

-


Kärlek kan vara otroligt jävla undebart och det är det nu :D :). Jag hoppas vi ska klara det hära nu Viktor :) jag älskar dig <3

 KÄRLEK <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0