27 november 2008 torsdag

igår var jag med viktor ochså :).


Men idag nu snart ska jag klä på mig sen till plugget en timme sen till stan med Malin kusin hon var ledig idag HÄRLIGT :D ska köpa julklappar tror ja ;).

SKRIVER MER IKVÄLL NÄR JAG KOMMER HEM


JA, nu ska ni få höra min dag.
Börja med att jag var i skolan sen gick jag hem till Malin och Tomas, Malin och jag vänta på Jimmy och Elina sen åkte vi till gränby som dom gjort om :D hade kul. Sen åkte vi till max och tjoka oss :D sen till ikea Jimmy och jag har kul där. Sen åkte vi till draget en sväng ;) men inge kul där (a)haha.. Så då åkte vi hem till Malin och Tonas klippte Jimmy, Sen så klippte Jimmy mig :P ja det är snet nu HAHA! Skit samma vad gör det då? Det växer liksom ut igen ju hahha.
Sen åkte jag in till gränby igen och då köpte jag en massa julklappar :) med hannna. Åkte in med mamma, jessica och mormor :). Är helt jävla slut i kropen nu :/ :P det är det man ska vara efter en otroligt rolig dag :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0