26 november 2008 onsdag

Klockan ringde 08:30 imorse och jag orka jag inte gå upp gick upp sen när klockan var 08:40 då tänkte jag att jag var tvugen att gå upp. Jag gick upp och kläde på mig gick till skolan kom till skolan Tomas min BÄSTA lärare stog och vänta på mig :) vi gick in och satt oss ner han fråga hur det var med mig jag förklara hur allt var just nu. Han sa vi tar det lunt att jobba, vi prata i en halv timme och jobba en halv timme :) sen skulle jag sluta. Tack för att det finns en lärare som fattar hur jag mår TACK :).
Kom hem gjorde frukost, satte mig här med hög musik! Vet inte vad jag ska göra idag, borde duscha men jag orkar inte!


jag har ochså vart ute med hunden :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0