24 november 2008 måndag (v&c)


Det dära var det absolut första kort jag fick på dig, Jag kommer ihåg hur lyckliga vi var tillsammans tänk om allt kunde vara så nu, jag saknar det så otroligt mycket. Men om jag säger såhär jag är fan kär i dig en ;$ jag älskar dig jag kommer aldrig att glömma allt roligt med dig. Jag hoppas att vi aldrig kommer att glida ifrån varandra Den 5 mars var det du och jag för absolut första gången. Jag kommer ihåg när vi avrt tillsammans vi skicka sms som det stog såhär på varenda dag / sikund ; jag älskar dig föralltid, du är det bästa för mig och det vackraste aldrig vart såhär kär. Gör man bara så när man är små(?) Eller varför gör man inte så nu? Jag saknar det ;$ faktist. Jag trodde faktist allvarligt att det för alltid skulle vara du och jag Viktor. Varför ska det gå snett? :'( Jag saknar dig skit mycket faktist. Jag har så mycket minnen med dig, du är den som vet mest om mig faktist! Viktor Robert Tallskog alltid kommer du finnas i mitt hjärta älskling. Saknar dig och mig tillsammans riktigt mycket :( .


Det absolut första kortet på dig och mig. Jag kommer aldrig att glömma dig och aldrig vill jag det! Du kommer alltid att vara den bästa för mig Viktor!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0