20 november 2008 torsdag

Jag skrev inte blogg igår, jag var förbanat jävla idiotiskt arg faktist.
Jag fattar inte vad värden är på väg. Jag fattar inte vad folk tänker med längre ........ Jag vet inte om man kan lita på folk längre om jag ska vara ärlig. Jag är rädd !

väx upp!!!


Tomas åkte nyss, själv hela dagen :) skönt faktist tänka lyssna på musik och städa.
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, fundera på att köpa en chips påse och kolla på en film för mig själv.

-

Under jorden !

Jag vet inte vad det är med mig, men jag har tamefan ingen ork det kanske inte märks men jag märker det själv. Jag skulle helst  vilja krypa upp i ett hörn sitta där och aldrig mer visa mig och dö där skulle jag med villja. Jag vet inte vad det är med mig ibland men fan vad hatar allt ibland. Jag vet tamefan inte vem/vilka jag kan lita på :'(, jag får en jävla massa utbråt jag hatar det men det bara kommer hinner inte ens tänka vad jag gör, Sen känner jag att jag har ont där jag gjort mig illa CP jag hatar mig ibland tamefan. Ibland vill jag bara försvinna och aldrig mer visa mig för någon! Kanske ska börja sitta hemma enu mer en vad jag gör nu? Undra om någon skulle höra av sig till mig då?

 så känner jag mig nu för tiden :s det är därför jag inte kan äta för då mår jag bara illa CP jag hatar det jag lovar er! FITTA!

 


-

Va ute och gick med Hanna och hundarna idag :) det var skönt att få röra på sig faktist det var ju så fint väder :).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0