2 november 2008 söndag ( marcus )

Marcus Selvin
Jag kommer aldrig att glöma dig och första gången jag träffa dig det var när jag bode på prästgårdshöjden 16 du och Hanna kom till mig :) vi skratta och kolla på film vi busa och hade det roligt bara :D. Sen kom Erik då skulle ni åka hem till Erik och jag gick ner till min mamma som sat hos en kompis. Det var då du börja flörta med mig lite kommer aldrig att glömma det;) du ville vara med mig hela iden, Du skicka sms.. Du var en riktigt bra vän iallafall jag tor vi prata i telifon varenda dag typ 4 5 timmar. Du hjälpte mig otroligt mycket verkligen, när Hanna skicka sms till mig ; MARCUS HAR KROCKA OCH LIGGER PÅ SJUKHUSET OCH KOMMER NOG INTE KLARA SIG, jag tror det var något sont hon skrev.. Jag trodde jag skulle DÖ fyfan aså. Du skrämde livet på mig det gjorde du verkligen och det tragiska var att du gick bort FYFAN :'( ryser på hela kroppen när jag skriver det hära. Men jag känner att jag måste skriva det hära. När du såg en på stan så skrek du ALLTID på en ;) jag saknar det när man går på stan..När jag såg din bil aså jag gr't så mycket och kan göra det en idag . FAN MARCUS :'( , Var till din grav för inte så länge sen, det var undrbart härligt men jobbigt, hoppas du hörde allt jag sa till dig! Minnestunden var otroligt jobbig, var aldrig på din begravnig FÖRLÅT ångrar mig så mycket..<3
Hoppas du har det otroligt bra där uppe killen, tack för dom nåra stora stunderna med dig älskade Marcus Selvin <3

( klippte ut allt med dig i tidnigen bästa marcus )







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0