8 december 2008 måndag

Inatt har jag inte sovit mycket inte hade så jäklans ont :( i ryggen och nacken. Men gick till skolan iallafall mamma ringde och betällde tid till mig hos läkaren. Så dom ville titta på det så fort som möjligt så jag fick tid redan idag halv 2 har vart där nu och det var bara en sträckning. Det kändes skönt att det inte var något :D men det gör förbanat ont iallafall vill jag lova. Men det sista man ska vara är att vara lung så nu blire att ut och gå varje dag :) och hoppas på att det släpper i rygg och nacke.
-
Idag vet jag inte vad jag ska göra, kanske tar en promenad till gårn med Jimmie :). Annars blir det nog bara hemma för min del.

Jag är så glad att du förstår mig
du gör mig glad och lycklig ! <3
kärlek till dig bara dig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0